Zvládání agresivního chování klientů sociálních služeb - sebeochrana

8 hodin (1 den)

Termíny

10.6. 2024

O kurzu

Vztek a agrese jsou běžnou součástí života. Vztek dokáže skvěle motivovat a „nakopnout“, díky agresi ve smyslu energie dokážeme naplnit potřeby sobě i jiným. Zároveň vymkne-li se agrese kontrole,  dokáže zraňovat a destruovat. Ne všichni, se kterými v pomáhajících profesích pracujeme, umí svůj vztek kontrolovat a limitovat. Proto je dobré ptát se, jak se můžu jako pracovník chránit a jaké jsou základní postupy v případě, že chování klienta není bezpečné pro pracovníky nebo ostatní klienty, a to někdy i přes výborně nastavenou prevenci.

Kurz se zaměřuje na základy bezpečného přístupu v případě fyzické agrese klienta. Součástí kurzu mohou být situace z vlastní praxe účastníků.

Co se v kurzu naučíte:

  • budete více umět ochránit sebe sama
  • budete posíleni v krizovém rozhodování mezi prospěchem vlastním a prospěchem klienta
  • osvojíte si základy krizové komunikace
  • získáte základy pro zmírňování napětí a agresivního chování v krizových situacích souvisejících s agresí klienta

Kurz je zaměřen z velké části na praktické situace.

Pro koho je kurz určený

Rozsah kurzu

8 hodin

Místo konání

Diakonická akademie, Belgická 22, Praha Vinohrady

Akreditace

MPSV

Lektor/ka

Mgr. Kateřina Balická, DiS.

Doporučený počet účastníků

10-12

Jarní cena

2.690 Kč

Manažer/ka kurzu

Barbora Hašková

Telefon: +420734 647 185

E-mail: barbora.haskova@diakonicka-akademie.cz

Čas konání

9:00-16:30 h