Naučte se řešit konflikty!

16 hodin (2 dny)

Termíny

27.5. 2025
27.-28.5.2025 Přihláška
3.11. 2025
3. - 4.11.2025 Přihláška

O kurzu

Trápí Vás konflikty, které musíte každou chvíli řešit s klienty, jejich rodinnými příslušníky i kolegy? A víte, že efektivní řešení konfliktů se dá do značné míry natrénovat?

Přihlaste se na náš kurz! Pod vedením zkušeného lektora se naučíte rozlišovat, které konflikty má cenu řešit a které můžete hodit klidně za hlavu. Naučíte se několik technik, které Vám pomohou držet rozbouřené emoce na uzdě a vyzkoušíte si různé možnosti, jak ke konfliktu přistupovat a řešit ho v klidu a s přehledem.

Co se v kurzu naučíte:

  • uvědomíte si skutečné zdroje a příčiny konfliktů na Vašem pracovišti a pochopíte, jak nebezpečné je některé konflikty neřešit
  • naučíte se rozlišovat konstruktivní a destruktivní konflikty
  • poznáte různé strategie řešení konfliktů a dozvíte se, jak vybrat pro řešení daného konfliktu tu pravou
  • dokážete posoudit, do jaké míry můžete a máte zasáhnout do konfliktů mezi klienty, a uvědomíte si, jak to můžete dělat
  • budete vědět, jak zvládat své emoce v konfliktu
  • pochopíte, že z některých konfliktů si můžete udělat svého spojence v prosazení žádoucích změn na pracovišti

Pro koho je kurz určený

Rozsah kurzu

16 hodin (2 dny)

Místo konání

Diakonická akademie, Belgická 22, Praha 2

Akreditace

MPSV

Lektor/ka

Mgr. Tomáš Kršňák

Doporučený počet účastníků

8 - 12

Jarní cena

4.390 Kč

Podzimní cena

4.390 Kč

Manažer/ka kurzu

Ivana Kolářová

Telefon: 739 320 671

E-mail: ivana.kolarova@diakonicka-akademie.cz

Čas konání

9:00 - 16:30 hod.

Reference od účastníků

  • Uvítala bych klidně více času na kurz - byl to jeden z mála kurzů za poslední dobu, který byl opravdu smysluplný a klidně bych další dny pokračovala.

  • Děkuji za kurz – skvělý přístup lektora, dobrá nálada a atmosféra. Zjistil jsem, jaký jsem typ člověka ve smyslu stavění se ke konfliktu. Oceňuji skupinově pojaté modelové situace – člověk získá více pohledů na věc.

  • Kurz předčil mé očekávání. Pomohl mi v sebepoznání, oceňuji, že to nebyla pouhá nalévárna a oceňuji i obsáhlý tištěný materiál, který jsme dostali. Paráda! – teorie nebylo tolik, a když, tak byla velmi provázána s praxí, což oceňuji. Díky!

  • Srozumitelné, jasné, hodně příkladů a testů. Dokonale připravené, dobře pochopitelné.

  • Velmi přínosné bylo pojmenovávání problémů správnými slovy a struktura řešení konfliktů v týmu.

  • Pochvala pro lektora – oceňuji jeho odbornost a skvělá cvičení, která pro nás měl připravena.

  • Zaujaly mě metody, jak se vyhnout konfliktu a jak konflikt zvládnout.

  • Super lektor. Byla jsem ze školení po dlouhé době nadšená.

  • Ujasnila jsem si, jak řeším konflikty, jaké volit strategie řízení konfliktů a v čem se zlepšit.

  • Po kurzu jsem odhodlaná řešit konflikty v klidu nebo jim předcházet.

  • Úžasný kurz - TOP!

  • Velmi empatický lektor, sympaťák a velký odborník.