Když nám slova nestačí …
Komunikace s klienty, kteří nekomunikují běžným způsobem – lidé s postižením
Pro každého klienta je důležité, aby mu druzí rozuměli, protože pokud jeho projevy nechápeme, může to být spouštěčem problémového chování.
V kurzu vedeném lektorkou s dlouholetou praxí v práci s lidmi s postižením se dozvíte vše, co potřebujete znát a některé poznatky si vyzkoušíte na modelových situacích.

Co se v kurzu naučíte
vyzkoušíte si, jak je pro každého důležité, aby mu druzí rozuměli, i když sám nemluví
zlepšíte se v navazování kontaktu s klientem
získáte tipy, jak využívat verbální a neverbální komunikaci u klientů, kteří nemluví
dozvíte se o možnostech AAK
pochopíte, jak sledovat reakce klienta a jak rozpoznávat, co klient svým občas problémovým chováním ve skutečnosti sděluje
dokážete si lépe poradit v obvyklých náročných situacích (komunikace s neklidným, hyperaktivním, mlčícím, odmítajícím nebo agresivním klientem)
Kurz je vhodný, když

chcete znát možnosti, jak se domluvit s lidmi, kteří nekomunikují běžným způsobem

se chcete zlepšit v komunikaci s těžce postiženými klienty
Kurz je akreditován MPSV pro
pracovníky v sociálních službách
sociální pracovníky
vedoucí pracovníky v sociálních službách
neformální (rodinné) pečující
Rozsah kurzu
Čas konání
Místo konání
Akreditace
Lektor/ka
Doporučený počet účastníků
Jarní cena
Podzimní cena
Manažer/ka
Telefon
Máte zájem o upozornění na slevy? Zanechte nám svůj e-mail.
Termíny kurzu
Máte zájem o kurz na zakázku pro skupinu pracovníků?
Vyplňte následující formulář a my se Vám ozveme v co nejbližší době, abychom si upřesnili Vaše potřeby a očekávání a domluvili vše potřebné.