Kulatý stůl s metodikem
Hodnocení kvality služby (SQ 15)
Potřebujete nápady a inspiraci od kolegů, jak správně uchopit problematiku hodnocení kvality, aby byla v souladu s novelizací Zákona o sociálních službách a novelou standardu kvality č. 15?
Požadavky dané v kritériích standardů na zjišťování spokojenosti s poskytováním služby a na hodnocení kvality, může být pro pracovníky špatně prakticky uchopitelný. Jak hodnotit, aby to nebylo složité, náročné a zároveň smysluplné?
Kulatý stůl je tu proto, abyste mohli o tomto tématu aktivně diskutovat s kolegy. Dozvíte se od nich, jaká je praxe v jiných organizacích a co se ostatním líbí na vaší praxi. Také zjistíte, že problémy nemáte jen Vy. Odnesete si od kolegů spoustu podnětů a nápadů, které můžete využít ve své každodenní práci.

Příklady témat
novinky vyplývající z novelizace zákona 108/2006 Sb. a standardu kvality č. 15
jak zjišťovat spokojenost od lidí, kteří nekomunikují běžným způsobem nebo kteří přijdou do služby jen jednou
jak často hodnotit
jak nastavit kritéria hodnocení
… a další, co si na kulatý stůl donesete a co vás zajímá …
Kulatý stůl je vhodný, když

chcete sdílet svoji praxi s kolegy z jiných služeb

chcete získat podněty a nápady pro hodnocení kvality ve vaší službě
Kurz je akreditován MPSV pro
sociální pracovníky
vedoucí pracovníky v sociálních službách
pracovníky v sociálních službách (tento kulatý stůl je pro PSS vhodný v případě, že se podílejí na hodnocení kvality služby)
Rozsah kurzu
Čas konání
Místo konání
Akreditace
Lektor/ka
Doporučený počet účastníků
Jarní cena
Podzimní cena
Manažer/ka
Telefon