Kulatý stůl s metodikem
Jednání se zájemcem a ukončování služby (SQ 3,4)
Nejste si jisti, jestli při jednání se zájemcem sdělujete a zjišťujete správné informace? Jak jednat s klienty, kteří nekomunikují běžným způsobem, a jak s jejich doprovodem, rodinou? Máte nepříjemné pocity, když s někým musíte ukončit službu? Nevíte si rady, jestli jste v těchto rozhodnutích nepoškodili klienta? Nebo si naopak nevíte rady, jak s někým ukončit službu, přestože svým chování a porušováním pravidel obtěžuje ostatní klienty a nespolupracuje s pracovníky?
Kulatý stůl je tu proto, abyste mohli aktivně diskutovat s kolegy. Dozvíte se od nich, jaká je praxe v jiných organizacích a co se ostatním líbí na Vaší praxi. Také zjistíte, že problémy nemáte jen Vy. Odnesete si od kolegů spoustu podnětů a nápadů, které můžete využít ve Vaší každodenní práci.

Příklady témat
jak správně zjišťovat informace o zájemci o službu – od koho, co …
jak efektivně vyjednávat pravidla služby (s klientem, s rodinou, s opatrovníkem)
jak výpovědní důvody souvisí s vnitřními pravidly služby, jak je nastavit
jak mluvit o ukončení s klientem, popř. s jeho rodinou
… a další, která si na kulatý stůl donesete …
Kulatý stůl je vhodný, když

chcete sdílet svoji praxi a získat podněty a nápady jak správně vést jednání se zájemcem

chcete získat podněty a nápady, jak vhodně a správně ukončit s klientem smlouvu o poskytování sociální služby
Kurz je akreditován MPSV pro
sociální pracovníky
vedoucí pracovníky v sociálních službách
pracovníky v sociálních službách (tento kulatý stůl je pro PSS vhodný v případě, že se podílení na jednání se zájemcem nebo na ukončování služby)
Rozsah kurzu
Čas konání
Místo konání
Akreditace
Lektor/ka
Doporučený počet účastníků
Jarní cena
Podzimní cena
Manažer/ka
Telefon