Kulatý stůl s metodikem
Vyřizování stížností, práce se stěžovatelem (SQ 7)
Potřebujete nápady a inspiraci od kolegů, jak správně uchopit problematiku stížností, aby byla v souladu s novelizací Zákona o sociálních službách a novelou standardu kvality č. 7?
Potřebujete zjistit, jakou praxi mají se stížnostmi v jiných zařízení? Hodila by se vám rada, jak komunikovat s notorickým stěžovatelem nebo stěžovatelem, který vás nespravedlivě osočuje, stěžuje si na něco, co není pravda? Potřebujete nápady, jak jednoduše a efektivně na stížnost reagovat, aby se vaše odpověď neobrátila proti Vám?
Pro vás všechny je určen tento kulatý stůl, abyste se během řízené diskuze s kolegy dozvěděli, jakou zkušenost s vyřizováním stížností mají v jiných službách, jaká pozitiva a negativa to může přinést. Získáte podněty a nápady pro praxi na práci se stížností a vyslechnete si příklady dobré praxe a mnoho jiných informací, které můžete s kolegy sdílet.

Příklady témat
novinky vyplývající z novelizace zákona 108/2006 Sb. a standardu kvality č. 7
jak jednat s jednotlivými typy stěžovatelů
jak odepsat na stížnost, aby Vaše odpověď nevyvolala další stížnost
jak jednoduše a prakticky napsat pracovní postup pro pracovníky v přímé práci zaměřený na stížnosti, aby pro ně byl opravdu užitečný
Kulatý stůl je vhodný, když

vyřizování stížností není vaše silná stránka

potřebujete rady a nápady, jak se stížností a stěžovatelem ve vaší službě pracovat
Kurz je akreditován MPSV pro
sociální pracovníky
vedoucí pracovníky v sociálních službách
pracovníky v sociálních službách (tento kulatý stůl je pro PSS vhodný v případě, že se chcete zapojit do diskuze k řešení stížností)
Rozsah kurzu
Čas konání
Místo konání
Akreditace
Lektor/ka
Doporučený počet účastníků
Jarní cena
Podzimní cena
Manažer/ka
Telefon