Kulatý stůl s odborníkem Mgr. Petrou Tošnerovou
Práce s klienty s (i s přidruženým) duševním onemocněním
Máte pocit, že se při práci se svými klienty, kteří mají duševní onemocnění (je to jejich jediný handicap nebo se kombinuje s jiným postižením, jinou nepříznivou sociální situací), dostáváte do situací, kdy si nevíte rady, jak s nimi pracovat, komunikovat?
Kulatý stůl spojuje téma práce s lidmi s duševním onemocněním, ať jste z kterékoliv sociální služby. Během kulatého stolu můžete s odbornicí i s kolegy z jiných služeb konzultovat jednotlivé kazuistiky svých klientů a zapojit se do diskuze.

Příklady témat
jak reagovat na specifické projevy chování klientů způsobených duševním onemocněním
jak komunikovat s klientem s duševním onemocněním – příklady dobré a špatné praxe
jak zajistit bezpečnost klientů i pracovníků s ohledem na práva klientů a práva pracovníků
jaké vhodné činnosti a aktivity klientům s duševním onemocněním nabízet
Kulatý stůl je vhodný, když

nevíte, jak správně reagovat na určité klientovy projevy, nebo nevíte, jak si klientovo chování a reakce vysvětlit

potřebujete získat radu nebo nápad, co více byste mohli pro své klienty dělat, jak jim lépe rozumět
Kurz je akreditován MPSV pro
sociální pracovníky
vedoucí pracovníky v sociálních službách
pracovníky v sociálních službách
Rozsah kurzu
Čas konání
Místo konání
Akreditace
Lektor/ka
Doporučený počet účastníků
Jarní cena
Podzimní cena
Manažer/ka
Telefon