Konflikty mohou být začátkem pozitivních změn...
Naučte se řešit konflikty
Trápí vás konflikty, které musíte každou chvíli řešit s klienty, jejich rodinnými příslušníky i kolegy? A víte, že efektivní řešení konfliktů se dá do značné míry natrénovat?
Přihlaste se na náš kurz! Pod vedením zkušeného lektora se naučíte rozlišovat, které konflikty má cenu řešit a které můžete hodit klidně za hlavu. Naučíte se několik technik, které vám pomohou držet rozbouřené emoce na uzdě a vyzkoušíte si různé možnosti, jak ke konfliktu přistupovat a řešit ho v klidu a s přehledem.

Co se v kurzu naučíte
uvědomíte si skutečné zdroje a příčiny konfliktů na Vašem pracovišti a pochopíte, jak nebezpečné je některé konflikty neřešit
naučíte se rozlišovat konstruktivní a destruktivní konflikty
poznáte různé strategie řešení konfliktů a dozvíte se, jak vybrat pro řešení daného konfliktu tu pravou
dokážete posoudit, do jaké míry můžete a máte zasáhnout do konfliktů mezi klienty, a uvědomíte si, jak to můžete dělat
budete vědět, jak zvládat své emoce v konfliktu
pochopíte, že z některých konfliktů si můžete udělat svého spojence v prosazení žádoucích změn na pracovišti
Kurz je vhodný, když

máte pocit, že konflikty vás vyčerpávají a že jim neumíte účinně čelit nebo je stále odkládáte a nechce se vám do jejich řešení

když se chcete naučit řešit konflikty lépe, rychleji, účinněji a bez zbytečných emocí
Kurz je akreditován MPSV pro
pracovníky v sociálních službách
sociální pracovníky
vedoucí pracovníky v sociálních službách
Rozsah kurzu
Čas konání
Místo konání
Akreditace
Lektor/ka
Doporučený počet účastníků
Jarní cena
Podzimní cena
Manažer/ka
Telefon
Máte zájem o upozornění na slevy? Zanechte nám svůj e-mail.
Termíny kurzu
Máte zájem o kurz na zakázku pro skupinu pracovníků?
Vyplňte následující formulář a my se Vám ozveme v co nejbližší době, abychom si upřesnili Vaše potřeby a očekávání a domluvili vše potřebné.