Jednání s klientem v krizi
Průvodce krizovou intervencí
Komunikace s klientem v mezní životní situaci, je velmi specifická. Pokud na takovou situaci nejste připraveni, můžete snadno udělat chybu – přebírat na sebe odpovědnost za klienta, nechat se manipulovat, dělat si výčitky, že jste pro klienta neudělali dost, atd.
Zkušená lektorka, terapeutka krizového centra Diakonie vás kompletně provede tématem krizové intervence, abyste byli v praxi jistější a profesionálnější.

Co se v kurzu naučíte
ujasníte si, co je krize, a dokážete rozlišit jednotlivé typy krizí
seznámíte se s jednotlivými fázemi krize, s vyrovnávacími mechanismy člověka v krizi a naučíte se rozpoznat tělesné příznaky a emoce v krizi
dozvíte se, jak nastavit hranice při komunikaci s člověkem v krizi a jak se bránit manipulaci
seznámíte se s technikami a fázemi krizového rozhovoru
pod supervizí lektorky si vyzkoušíte vedení krizového rozhovoru na modelových situacích
získáte větší jistotu a profesionalitu při jednání s lidmi v krizi, dokážete jim účinněji pomoci a posílíte svoji dovednost udržet si zdravý odstup
Kurz je vhodný, když

občas jednáte se klienty nebo jejich rodinami v náročné až mezní životní situaci

chcete být ve své práci profesionálnější a účinněji pomáhat svým klientům
Kurz je akreditován MPSV pro
pracovníky v sociálních službách
sociální pracovníky
vedoucí pracovníky v sociálních službách
Rozsah kurzu
Čas konání
Místo konání
Akreditace
Lektor/ka
Doporučený počet účastníků
Jarní cena
Podzimní cena
Manažer/ka
Telefon
Máte zájem o upozornění na slevy? Zanechte nám svůj e-mail.
Termíny kurzu
Máte zájem o kurz na zakázku pro skupinu pracovníků?
Vyplňte následující formulář a my se Vám ozveme v co nejbližší době, abychom si upřesnili Vaše potřeby a očekávání a domluvili vše potřebné.