Zvládání projevů agresivního chování u klientů
Sebeochrana
Stává se vám, že vás v afektu napadne klient? Nebo že je i přes různá preventivné opatření nebezpečný pro ostatní klienty ve skupině, vy jste na skupině sami a nejste si jisti, co udělat?
V kurzu si natrénujete praktické možnosti ochrany proti případné fyzické agresi klientů, které vás ochrání a klientům neublíží. Konkrétní situace z vaší praxe jsou na kurzu vítány.
Oba alternující lektoři Kateřina Balická i Jiří Šmahlík absolvovali v roce 2004/5 výcvikový kurz MPSV ČR vedený lektory z Velké Británie v problematice užívání omezovacích prostředků pro uživatele sociálních služeb a byl zařazen do Seznamu průvodců dobrou praxí v návaznosti na koncepci MPSV v problematice užívání omezovacích prostředků v souladu s lidskými právy.

Co se v kurzu naučíte
proberete řadu náročných situací z praxe a ujasníte si, jak je vhodné je řešit s ohledem na klienta, ostatní klienty a na vás jako pracovníka – jsou vítány i situace z vaší vlastní praxe
osvojíte si základy krizové komunikace, abyste dokázali zmírnit napětí a agresivní chování klienta
natrénujete si několik jednoduchých úchopů, které jsou zcela bezpečné pro klienta v afektu i pro vás a na které stačíte sami (jeden pracovník)
získáte tipy, jak takové události zanést do dokumentace a jak s nimi dále pracovat
budete se cítit ve službě bezpečněji a jistěji, překvapí vás méně věcí
Kurz je vhodný, když

pracujete s klienty, kteří se občas chovají agresivně (běžným způsobem)

chcete se naučit velmi jednoduché, bezpečné a šetrné úchopy, které vás ochrání před běžným agresivním útokem
Kurz je akreditován MPSV pro
pracovníky v sociálních službách
sociální pracovníky
vedoucí pracovníky v sociálních službách
neformální (rodinné) pečující
Rozsah kurzu
Čas konání
Místo konání
Akreditace
Lektor/ka
Doporučený počet účastníků
Jarní cena
Podzimní cena
Manažer/ka
Telefon
Máte zájem o upozornění na slevy? Zanechte nám svůj e-mail.
Termíny kurzu
Máte zájem o kurz na zakázku pro skupinu pracovníků?
Vyplňte následující formulář a my se Vám ozveme v co nejbližší době, abychom si upřesnili Vaše potřeby a očekávání a domluvili vše potřebné.